پیشنهاد سردبیر

سرمربی تیم فوتبال چادرملو اردکان یزد گفت: مسابقه مهمی مقابل تیم ریشه دار و خوب نساجی مازندران داریم و امیدواریم تماشاگران ما را در اولین میزبانی لیگ برتر در یزد تنها نگذارند.

سرمربی چادرملو اردکان: درانتظار حمایت ویژه تماشاگران در اولین میزبانی لیگ برتر هستیم

" محمد سعید اخباری " جمعه شب در نشستی با خبرنگاران رسانه های جمعی استان یزد افزود: تماشاگران یزدی باید همانند گذشته با حضور در ورزشگاه شهید نصیری، حمایت خود را از چادرملو به عنوان نماینده استان در لیگ برتر فوتبال به نمایش بگذارند.

وی ادامه داد: تیم نساجی مازندران جزء تیم های مطرح و ریشه دار کشور بوده و بازی ۲ تیم یک دیداری جذاب و دارای اهمیت بسیار است.

سرمربی چادرملو اردکان بیان کرد: تیم نساجی تیمی قابل احترام است که دارای کادرفنی مجرب و برای تمامی دقایق بازی دارای برنامه است.

اخباری بیان کرد: مقابل تیم نساجی دنبال ارائه یک بازی تاکتیکی و جذاب برای هواداران هستیم و با شناخت نسبت به حریف، کار خود را در طول دیدار انجام می دهیم.

وی گفت: هر مسابقه در لیگ برتر کشور دارای حساسیت و اهمیت است و باید در همه دیدارها به دنبال کسب امتیاز و نتایج مناسب تلاش کنیم.

سرمربی تیم چادرملو بیان کرد: ما تیمی جوان هستیم و با اعتماد به نفس مسابقه خود را مقابل نساجی مازندران و سایر تیم ها در لیگ امسال انجام می دهیم.

اخباری گفت: از استاندار یزد، باشگاه چادرملو ، اداره کل ورزش و جوانان و هیات فوتبال استان که برای میزبانی یزد و آماده سازی ورزشگاه نصیری تلاش کردند، تشکر می کنم.

وی گفت: مقابل تیم نساجی مازندران ۲ بازیکن خود شامل رضا محمود آبادی و سعید محمدی را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم.

تیم چادرملو اردکان در هفته چهارم لیگ برتر فوتبال کشور از ساعت ۱۹ روز شنبه ۲۴ شهریورماه جاری به مصاف تیم فوتبال نساجی مازندران می‌رود.

قضاوت این دیدار را «شبیر بهروزی»، «محسن سلطانی» و «مهدی سیفی» بر عهده دارند و داور چهارم «احسان اکبری» و ناظر داوری «محسن قهرمانی» هستند.

استان یزد ۵۵ هیات ورزشی و ۶۰ هزار ورزشکار زیرپوشش بیمه دارد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.